Tuesday 29 November 2011

tanpamu...

Biasanya aku lelap tidur...
Terbangun 'tuk fikirkan diri mu
Mengenangmu yang kini telah jauh

Biasanya aku tenang tidur

Terbuaiku mengingat dirimu
Mencintamu namun kau terlalu jauh

Kucuba lupakan dirimu

Mengingatmu hancurkan hatiku

Dahulu seia sekata,

Namun kini semua telah berlalu

Sayang kuingatkan dirimu....

Bahawa ku tak bisa hidup tanpamu.

Sayang kuingatkan dirimu....

Bahawa ku tak bisa hidup tanpamu.



Aduhai...lirik yg sgt mendayu2..lagu yg sungguh membuai perasaan...sgt2 menyentuh hati keperempuananku....

 sedih sgt dgr lagu nie... teringt kisah2 lalu yg x seharusnya diingati lagi..ohh..pergi pergi!!

 Tapi dalam hati aku ni semestinye ada 2 org yg aku utamakn.. family dan tunang tersyg aku...huhu...

"sayang..ku ingtkn dirimu..bahawa ku tak bisa hidup tanpamu........ "

rindu sgt dgn dia...
adekah dia juga merindui diriku...??
harap2la kan.... tiada ape yang ku harapkn agar perhubungn ini berkekalan dan mndpt keberkatan dari Yang Maha Esa...

AMiN~~
Semoga Allah mempermudahkan urusan kami ...

1 comment:

  1. AMIN~~ normal la nisa..kite pon dah kawen pon ade gak terbawa2...ni la yg dinamakan HASUTAN SYAITAN..

    ReplyDelete