Monday 25 July 2011

22 Syaaban 1432....

23 Julai 2011 ..Sabtu.. jam 3ptg..(lbih kurgla)..aku mnjdi tunangan org.. xsgka pde usia 24 thun aku da bertunang utk stu perhubungn yg xssmpi sethun pun...alhamdulillah... selesai sudah lgkah pertama... byk sungguh dugaan nk amik lgkah pertama nie..tpi aku kuatkn smngt memohon petnjuk Allah... agar ini adalah yg trbaik dariNya.. amin..
tiada ape yg ku harapkan melainkn pertunangn ini kekal ke jinjang pelamin... ke akhir hayat..mnjdi sahabat selamanya dunia akhirat... pde mulanya agak keberatan untuk membuat pilihn..tpi siapala kte untk melawan kehendak Allah yg Maha Mengatur segalanya... setelah 4 org hadir dlm hidup aku..tpi semuanya xleh pkai... yg ke5 ni jgk yg trbaik utk aku..pling best dia x smoke..mmg jejaka idaman la..sume yg empat2 tu merokok... yg ni yg memenuhi kriteria utama...huhuhu...
dlm masa sethun nie..aku kena betul2 bersedia.. utk mnjdi isteri solehah... mudah2an dipermudahkn segala urusan... 
cincin di jari msih sdg ingin menyesuaikan diri... (almaklumla..tgh cuba2 nk pkai cincin, sblum ni tgn kosong je...asik nk kuarkan je cincin nie..tpi xpe amik masa... huhu)...
last but not least... doakan nisa dan nazmie kekal selamanya... aminnn~~

No comments:

Post a Comment