Friday 8 July 2011

~Trilogi Cinta~

hari ni bos xde... yay yay yay!.. bebas merdeka aku hri nie.. hehe.. hri nie dok layan trilogi cinta..4 episod non stop..cte ni mmg best... klaula aku jdi norjinah..mmg aku pun nk kawen dgn si razif tu.. tpi antara novel dgn drama..novel dia lagi feellll.. melelh2 ayak mata den.. pendek kata mmg novel dia best... aku pun mmg suka dgn sharifah abu salem ni.. sume novel2 dia aku ada.. tpi yg best2 jela haha.. yg kureng tu aku pinjm member2 je.. dah lama sgt xbce novel..sjk smbung blaja kat u dlu smpi da keje ni..asik bce buku2 ilmiah je.. hukhukhuk..da smbung master ni mmg kena bce jurnal jela... alahai... eeii.. cpt2la abis master...xlarat da nie.. ok.. 5.30 sharp aku nk balik..balik bkn main sharp..dtg keje mesti lewat skit.. bilela nk berubah mkcik oii.. umur mkin lama mkin meningkat... sedar2la.... huhu..

No comments:

Post a Comment